Hatice Döner Bahçelievler İlkokulu/ADANA

 







   


DERSİMİZ: ZEKA OYUNLARI / DERSİMİZ: BRAİN TEASERS


Hatice Döner ben. Adana, Bahçelievler İlkokulu 'nda sınıf öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Meslekte 17. yılımı çalışmaktayım.


PROJEMİZ HAKKINDA

Dersimiz: Zeka Oyunları projesinde, onun ay öğrencilerle bir zeka oyunu öğretilip oynanacaktır.


PROJEMİZİN HEDEFLERİ

Kişilerimizin sağlıklı iletişim becerilerini geliştirmek, farklı bakış açıları edinip çözüm odaklı olmalarını sağlamaktır.


PROJEMİZDE BEKLENEN SONUÇ

Zeka oyunları ile dersleri daha öğrenil hale getirip, zeka oyunlarının okullarda yaygınlaştırılması beklediğimiz sonuçlar verilenler.



  




PROJE LOGO VE AFİŞ ÇALIŞMALARI 


  

Oylama kılavuz proje afişimiz:




                                                          VELİ İZİN BELGELERİMİZ









                                             BAHÇELİEVLER İLKOKULU TANITIMI


  

Vizyon : 1. ÖĞRENCİLERİMİZİN SOSYAL YAŞAMA HAZIRLANMALARINA YARDIMCI OLMAK. 2. ATATÜRK İLKE VE İNKİLÂPLARI DOĞRULTUSUNDA YAPTIĞIMIZ EĞİTİMDE; FEDA EDİLECEK HİÇBİR ÖĞRENCİMİZİN OLMADIĞINI İLKE HALİNE GETİRMEK. 3. ONLARIN BİREYSEL FARKLILIKLARINA SAYGI DUYARAK VE GÖZETEREK BİLGİLİ, BECERİLİ VE KENDİNE GÜVENEN BİREYLER YETİŞMELERİNE FIRSAT VERMEK. 4. ÖĞRETMENLERİMİZİN BİLİM VE TEKNOLOJİ ALANINDAKİ GELİŞMELERİ İZLEYEREK KENDİLERİNİ SÜREKLİ YENİLEME ORTAMLARI HAZIRLAMAK.

Misyon: BİZ ÖĞRETMENLER ÖĞRENCİLERİMİZİN; * ATATÜRK İLKE VE İNKILAPLARINA, ANAYASANIN BAŞLANGICINDA İFADESİNİ BULAN ATATÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNE BAĞLI; TÜRK OLMANIN GURUNU DUYAN, VATAN ve MİLLETİNİ YEDİ; MİLLİ, AHLÂKİ ve İNSANİ DEĞERLERE SAHİP; DEMOKRASİ İLKELERİNİ BENİMSEMİŞ; YAPICI, ÜRETİCİ, HÜR, İLMİ DÜŞÜNCE ve SORUMLULUK DUYGUSUNA SAHİP KİŞİLER OLARAK YETİŞMELERİ; MİLLİ ve SOSYAL HAYATA ETKİN BİR ŞEKİLDE KATILABİLMELERİNE YARDIMCI OLMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * OKUMAYI SEVDİRMEK, OKUMAYI HAYATIN GENEL AKIŞI İÇERİSİNDE BİR ALIŞKANLIK HALİNE GETİRMEK, EĞİTİM ve ÖĞRETİMİN DAYATMADAN ÇOK BİR SEVGİ İŞİ OLDUĞUNU ÖĞRETMEYEÇALIŞMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * TOPLUM İÇERİSİNDE YAŞAMANIN GEREKTİRDİĞİ TUTUM ve DAVRANIŞLARI GÜNLÜK YAŞANTISI İÇERİSİNDE SERGİLEMEYİ,



OKUL PANOSU




ÖĞRENCİLERİM







PROJE TANİTİM VİDEOMUZ





EKİM AYI ÇALIŞMALARIMIZ

Ekim başında öğrencilerime mangala oyununu tanıtıp kurallarını öğrettim. Çok zevkli ve ham zamanları paylaştık.








CODWEEK HAFTASI
















KASIM AYI ÇALIŞMALARIMIZ

Kasım ayında koridor oyununu öğrettiğim. Öğrencilerim bu oyunu çok keyifle oynadı.






                                                     İŞBİRLİKÇİ ÇALIŞMAMIZ





 ARA DEĞERLENDİRME TOPLANTIMIZ


Proje ortaklarımızla süreci değerlendirdiğimiz toplantılar yaptık.





ARALIK AYI ÇALIŞMAMIZ








ONLİNE TERS






KARIŞIK OKUL TAKIMLARI







Karışık okul takımlarında; "KO" hecesini Bahçelievler İlkokulu'ndan Marya, "Rİ" hecesini Oyalı İlkokulu'ndan Çiğdem, "DOR" hecesini Kubilay İlkokulu'ndan Kerem farklı nesnelerden oluşturdu.



Karışık okul takımı etkinliğine bireysel katkımız.





PROJE ORTAK ÜRÜNÜ







 ortak ürüne katkılarımız:













EBOOK
         











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HACI İSMAİL KILIÇ YUNUS EMRE İLKOKULU MERKEZ/OSMANİYE

İlknur Mazman/Ziya Gökalp İlkokulu