Hatice Döner Bahçelievler İlkokulu/ADANA
DERSİMİZ: ZEKA OYUNLARI / DERSİMİZ: BRAİN TEASERS
Hatice Döner ben. Adana, Bahçelievler İlkokulu 'nda sınıf öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Meslekte 17. yılımı çalışmaktayım.
PROJEMİZ HAKKINDA
Dersimiz: Zeka Oyunları projesinde, onun ay öğrencilerle bir zeka oyunu öğretilip oynanacaktır.
PROJEMİZİN HEDEFLERİ
Kişilerimizin sağlıklı iletişim becerilerini geliştirmek, farklı bakış açıları edinip çözüm odaklı olmalarını sağlamaktır.
PROJEMİZDE BEKLENEN SONUÇ
Zeka oyunları ile dersleri daha öğrenil hale getirip, zeka oyunlarının okullarda yaygınlaştırılması beklediğimiz sonuçlar verilenler.
PROJE LOGO VE AFİŞ ÇALIŞMALARI
Oylama kılavuz proje afişimiz:
VELİ İZİN BELGELERİMİZ
Vizyon : 1. ÖĞRENCİLERİMİZİN SOSYAL YAŞAMA HAZIRLANMALARINA YARDIMCI OLMAK. 2. ATATÜRK İLKE VE İNKİLÂPLARI DOĞRULTUSUNDA YAPTIĞIMIZ EĞİTİMDE; FEDA EDİLECEK HİÇBİR ÖĞRENCİMİZİN OLMADIĞINI İLKE HALİNE GETİRMEK. 3. ONLARIN BİREYSEL FARKLILIKLARINA SAYGI DUYARAK VE GÖZETEREK BİLGİLİ, BECERİLİ VE KENDİNE GÜVENEN BİREYLER YETİŞMELERİNE FIRSAT VERMEK. 4. ÖĞRETMENLERİMİZİN BİLİM VE TEKNOLOJİ ALANINDAKİ GELİŞMELERİ İZLEYEREK KENDİLERİNİ SÜREKLİ YENİLEME ORTAMLARI HAZIRLAMAK.
Misyon: BİZ ÖĞRETMENLER ÖĞRENCİLERİMİZİN; * ATATÜRK İLKE VE İNKILAPLARINA, ANAYASANIN BAŞLANGICINDA İFADESİNİ BULAN ATATÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNE BAĞLI; TÜRK OLMANIN GURUNU DUYAN, VATAN ve MİLLETİNİ YEDİ; MİLLİ, AHLÂKİ ve İNSANİ DEĞERLERE SAHİP; DEMOKRASİ İLKELERİNİ BENİMSEMİŞ; YAPICI, ÜRETİCİ, HÜR, İLMİ DÜŞÜNCE ve SORUMLULUK DUYGUSUNA SAHİP KİŞİLER OLARAK YETİŞMELERİ; MİLLİ ve SOSYAL HAYATA ETKİN BİR ŞEKİLDE KATILABİLMELERİNE YARDIMCI OLMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * OKUMAYI SEVDİRMEK, OKUMAYI HAYATIN GENEL AKIŞI İÇERİSİNDE BİR ALIŞKANLIK HALİNE GETİRMEK, EĞİTİM ve ÖĞRETİMİN DAYATMADAN ÇOK BİR SEVGİ İŞİ OLDUĞUNU ÖĞRETMEYEÇALIŞMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * TOPLUM İÇERİSİNDE YAŞAMANIN GEREKTİRDİĞİ TUTUM ve DAVRANIŞLARI GÜNLÜK YAŞANTISI İÇERİSİNDE SERGİLEMEYİ,
Misyon: BİZ ÖĞRETMENLER ÖĞRENCİLERİMİZİN; * ATATÜRK İLKE VE İNKILAPLARINA, ANAYASANIN BAŞLANGICINDA İFADESİNİ BULAN ATATÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNE BAĞLI; TÜRK OLMANIN GURUNU DUYAN, VATAN ve MİLLETİNİ YEDİ; MİLLİ, AHLÂKİ ve İNSANİ DEĞERLERE SAHİP; DEMOKRASİ İLKELERİNİ BENİMSEMİŞ; YAPICI, ÜRETİCİ, HÜR, İLMİ DÜŞÜNCE ve SORUMLULUK DUYGUSUNA SAHİP KİŞİLER OLARAK YETİŞMELERİ; MİLLİ ve SOSYAL HAYATA ETKİN BİR ŞEKİLDE KATILABİLMELERİNE YARDIMCI OLMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * OKUMAYI SEVDİRMEK, OKUMAYI HAYATIN GENEL AKIŞI İÇERİSİNDE BİR ALIŞKANLIK HALİNE GETİRMEK, EĞİTİM ve ÖĞRETİMİN DAYATMADAN ÇOK BİR SEVGİ İŞİ OLDUĞUNU ÖĞRETMEYEÇALIŞMAK İÇİN VARIZ. ÖĞRENCİLERİMİZE; * TOPLUM İÇERİSİNDE YAŞAMANIN GEREKTİRDİĞİ TUTUM ve DAVRANIŞLARI GÜNLÜK YAŞANTISI İÇERİSİNDE SERGİLEMEYİ,
OKUL PANOSU
ÖĞRENCİLERİM
PROJE TANİTİM VİDEOMUZ
EKİM AYI ÇALIŞMALARIMIZ
Ekim başında öğrencilerime mangala oyununu tanıtıp kurallarını öğrettim. Çok zevkli ve ham zamanları paylaştık.
CODWEEK HAFTASI
KASIM AYI ÇALIŞMALARIMIZ
Kasım ayında koridor oyununu öğrettiğim. Öğrencilerim bu oyunu çok keyifle oynadı.
ARA DEĞERLENDİRME TOPLANTIMIZ
Proje ortaklarımızla süreci değerlendirdiğimiz toplantılar yaptık.
ARALIK AYI ÇALIŞMAMIZ
ONLİNE TERS
KARIŞIK OKUL TAKIMLARI
Karışık okul takımlarında; "KO" hecesini Bahçelievler İlkokulu'ndan Marya, "Rİ" hecesini Oyalı İlkokulu'ndan Çiğdem, "DOR" hecesini Kubilay İlkokulu'ndan Kerem farklı nesnelerden oluşturdu.
Karışık okul takımı etkinliğine bireysel katkımız.
PROJE ORTAK ÜRÜNÜ
Yorumlar
Yorum Gönder